حضور در راهپیمایی روز قدس موجب پایداری نظام می‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 182
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
حضور در راهپیمایی روز قدس موجب پایداری نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همواره به پایداری نظام کمک کرده است.

خبرگزاری فارس: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب پایداری نظام می‌شود

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مسائل منطقه خاورمیانه و جهان ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را بیش از گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به مقاومت مردم سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس به ادامه مقاومت مردم سوریه کمک می‌کند، افزود: حمایت جدی از مقاومت در سوریه بر اهمیت این راهپیمایی می‌افزاید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم جهان در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: هر سال این مراسم به صورت گسترده و باشکوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار مردم فلسطین از ملت‌های آزادی‌خواه جهان حمایت از انتفاضه فلسطین است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان اعلام می‌کنند.

علیمردانی با اشاره به اینکه مردم جهان به اهمیت برگزاری باشکوه روز قدس پی برده‌اند، افزود: حضور گسترده در این راهپیمایی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همواره به پایداری نظام کمک کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با اعلام انزجار از حرکت‌های ضدانسانی در جهان، پیوند خود را برای همبستگی بیشتر با ملت فلسطین تجدید می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در 33 سال گذشته به صورت یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و از ملت‌های مظلوم دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از تاکیدات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مردم با توجه به منویات مقام معظم رهبری و حساسیت حوادث منطقه در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

علیمردانی ادامه داد: روز قدس همواره یکی از عوامل وحدت‌بخش بین مردم جهان بوده و این روز به صورت گسترده از سوی آزادی‌خواهان جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت‌های جهان در روز قدس بر سر استکبار فریاد می‌زنند، افزود: فریاد ملت‌های جهان استکبار را به زانو درآورده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز قدس را از یادگاران و ابتکارات امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: مردم جهان آگاهانه در این راهپیمایی شرکت کرده و وظیفه خود را در قبال مردم فلسطین به خوبی انجام می‌دهند.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: با توجه به حوادث منطقه خاورمیانه برگزاری باشکوه روز قدس در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

علیمردانی بیداری اسلامی را حاصل تفکر بلند امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: بیداری اسلامی در منطقه و برخی نقاط جهان به اهمیت برگزاری باشکوه روز قدس می‌افزاید.

 




:: برچسب‌ها: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب پایداری نظام می‌شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.